برنامه" آئينه زندگي " سيماي آذري شبكه سحر مخاطبان بسياري در جمهوري آذربايجان يافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛ رامين بياني 27 ماه است تهيه كنندگي برنامه خانواده  سيماي آذري زبان شبكه سحر با نام " آئينه زندگي " را بر عهده دارد .

سري جديد اين  برنامه كه هر روز ساعت 14:30 الي 15:30 به وقت تهران به مدت 60 دقيقه روي آنتن مي رو د، با هدف تنوع بخشي و با تغيير در گروه توليد برنامه، از ابتداي مهرماه 91 آغاز شد .بياتي در باره جزئيات برنامه آئينه زندگي گفت: آيتم هاي توليدي اين برنامه عبارت است  از آيتم ايرانشناسي و معرفي اماكن تاريخي و گردشگري كه اين بخش با استفاده از موسيقي و تصوير بخش هايي از تاريخ و جغرافياي ايران را به مخاطبان خود مي شناساند .

بياني ادامه داد:همچنين آيتم محبوب  "كودك من"  به مدت زمان 5 دقيقه پخش مي شود كه از استقبال زيادي از سوي مخاطبان برخوردار است. در اين مجموعه كه در40 قسمت 6 دقيقه اي به ضبط و پخش آن پرداخته شده، نحوه تعامل با  فرزندان از دوران نوزادي تا سن بلوغ بررسي مي شود. در اين بخش، از بحث هاي كارشناسي خانم دكتر ميترا كاري استفاده مي شود .

وي به تشريح آيتم ديگري از اين برنامه با عنوان "راز و زمز خانه داري" پرداخته و افزود :  چون بيشتر مخاطبان برنامه خانم هاي خانه دار هستند، سعي شده است در هر برنامه يك نكته مورد نياز خانم هاي خانه دار مطرح شود. در اين مجموعه كه 40 قسمت 6 دقيقه اي توليدي را شامل مي شود با توجه به اينكه  بانوان، درصد بالايي از مخاطبان ما را به خود اختصاص داده اند، لزوم آموزش راز و رمزهاي خانه داري براي بالابردن اعتماد به نفس خانم ها و نيز ارتقاي كيفيت زندگي مدنظر قرار گرفت .

آيتمي با عنوان "امنيت" در خانه  نيز در اين برنامه وجود دارد كه  بخش اول آن توصيه‌هاي ايمني در منزل با حضور يك آتش نشان با همكاري سازمان آتش نشاني تبريز و بخش ديگر توصيه هاي ايمني در حوزه امنيت از سوي يك پليس با همكاري نيروي انتظامي اردبيل، ارائه مي شود .

تهيه كننده اين برنامه تلويزيوني از وجود  آيتم "آموزش تكنولوژي خانگي" نيز خبر داده و افزود: در اين بخش كه در زمينه آموزش كار با كامپيوتر و عكاسي و تصويربرداري مصوب گرديد، به ضبط و پخش 15 برنامه در زمينه عكاسي و تصويربرداري پرداختيم.

پخش موسيقي آذري ، بخش گفت و گو با پزشكان متخصص ، كارشناسان مذهبي و اجتماعي و روانشناسان از جمله ديگر بخش هاي اين برنامه است . تهيه كننده اين برنامه گفت ميزان تماس هاي مخاطبان با برنامه نشان مي دهد اين برنامه در جذب مخاطب در جمهوري آذربايجان موفق بوده است . "آئينه زندگي" از كانال يك شبكه جهاني سحر پخش مي شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار