جشنهای زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد امام رضا(ع) در 18 استان کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مدیر عامل مسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهشهای آستان قدس رضوی در نشست خبری با اعلام این مطلب افزود:سلسله جشنهای زیر سایه خورشید به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) در 18 استان و 50 شهرستان کشور برگزار می شود.

رضا خوراکیان افزود :این جشن‌ها در استانهای بوشهر، زنجان، قزوین، گیلان، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، کرمان، مازندران، گرگان، سمنان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری با حرکت کاروان رضوی و هر روز در یک استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنها با هدف تبیین، ترویج و نهادینه سازی ارزش‌های موجود در سنت و سیره امام رضا(ع)، تعامل گسترده و بهره‌گیری از تشکلها، نهادها و سازمان‌های فرهنگی جهت تقویت فعالیت‌های فرهنگی دینی در سطح جامعه و ایجاد فضای شادی و نشاط دینی در سطح کشور برگزار می‌شود.

یادآوری می شود جشن‌های دهه کرامت با بهره گیری از ظرفیت‌های مجموعه‌های فرهنگی و مردمی تحت عنوان کانون های جوانان رضوی در هر استان برگزار و با ورود کاروان‌های رضوی به هر شهر شامل خادمان بارگاه امام رضا(ع) و مداحان و قاریان، با استقبال مردم و مسئولان آغاز می‌شودز/.

برچسب ها: میلاد ، امام ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.