عضو تیم ملی کاراته بانوان گفت: نخستین هدف ما در مسابقات آسیایی و جهانی حرکت موازی در کنار تیم ژاپن است.

نجمه قاضی زاده کاتاروی تیمی تیم ملی کاراته بانوان در آستانه برگزاری مسابقات تیمی آسیایی و کشور اسلامی در خصوص آمادگی  خود و هم تیمی هایش به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ترکیب سه نفره، از سال 1385 شکل گرفت و تیمی هماهنگ و یکدل را زیر نظر مربی خود فرحناز ارباب تشکیل دادیم و با کمک و همیاری یکدیگر، توانستیم نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم.

 وی تصریح کرد: تیم ما نسبت به سال گذشته تغییرات محسوسی داشته و با وجود اینکه در انتخابی اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما مطمئنا برای مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی با تمام توان به روی تاتامی می رویم.

 حریفان صاحب نام ما باید منتظر کاتایی ویژه از سوی ما باشند چرا که امسال نوعی دیگر با آنها روبرو می شویم.

 قاضی زاده از شاگردان موفق فرحناز ارباب است کار خود را در باشگاه  مهران ری و با سبک شوتوکان  آغاز کرد و توانست در لیگ جهانی  اندونزی  سال 2012 مدال طلای رقابتها را از آن خود کند، همچنین در لیگ جهانی ترکیه سال 2012 نیز مدال نقره را به گردن آویخت و در مسابقات آسیایی ازبکستان 2012 هم مجددا نائب قهرمان شد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

 وی در ادامه صحبت های خود به تیم با  تجربه کاتای ایران اشاره کرد و گفت: نخستین هدف ما در آسیا و جهان حرکت موازی در کنار تیم پر قدرت  ژاپن است و حتی زمانی  که در اوج خستگی هستیم با انگیزه ای که برای شکست این تیم در سر داریم، تمام مشکلات و خستگی ها از بین می رود.

 وی همچنین افزود: این فکر که حتما ژاپن اسطوره کاراته جهان را شکست می دهیم، به ما انگیزه می دهد، تا بتوانیم با توان بیشتری به روی  تاتامی برویم و افتخار  آفرینی کنیم./مح
برچسب ها: آسیایی ، کاراته ، کاتارو ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار