صبح امروز يک تصادف هولناک مابين يک دستگاه اتوبوس مسافربري و يک دستگاه خودر پرايد در پل دغال‌چال رخ داد و براي چند دققيه نفس تمام کساني را که آنجا بودند در سينه حبس کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛  صبح امروز در سانحه تصادفی که بر روی پل ذغال‌چال شهرستان ساری رخ داد، یک دستگاه پراید و اتوبوس با یکدیگر برخورد کردند.

با توجه به برخورد پراید و اتوبوس بر روی پل ذغال‌چال ساری دقایقی در ابتدای ورودی این شهر ترافیک نیمه سنگینی به وجود آمد.

در این سانحه تصادف، خودروی پراید به شدت آسیب دید و با حضور ماموران نیروی انتظامی بر سر صحنه تصادف، موضوع پیگیری و ترافیک روان شد.

به گفته شاهدان اين تصادف يکي از تصادفات بسيار هولناک بود چراکه خودروي پرايد پس از برخورد به اتوبوس از مسير منحرف و به سمت پرتگاه کشيده شد و تنها با برخورد به گارديل متوقف شد.

اين در حالي بود که دو کودک پسر و دختر درون خوردو از ترس جيغ مي‌کشيدند ومادر و پدر نيز براي نجات درحال تلاش بودند.

ثانيه‌ها به سرعت سپري مي‌شد و اين خانواده هرلحظه يک قدم به مرگ نزديکتر مي‌شدند، چراکه گارديل مقاومت نگه داشتن ماشين با سرنشينانش را نداشت.

مردم که کمي فاصله داشتند شروع به دويدن کردند و پسر و دختر خردسال داخل ماشين گريه مي‌کردند و دائما از مردم مردم مي‌خواستند کمکشان کنند.

در همين حين تلاش پدر خانواده به نتيجه رسيد و درب خودرو که از شدت ضربه به سختي باز مي‌شد، گشوده شد و خانواده که يک قدمي مرگ بودند نجات پيدا کردند.

پدر اين خانواده باز شدن در خودرو و همين طور زنده ماندشان را معجزه مي‌دانست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار