در شانزدهمين کنگره سراسري اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان اعضاي جديد شوراي مرکزي اين اتحاديه انتخاب شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شانزدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ شهریورماه در مشهد مقدس برگزار شد.

در این کنگره، انتخابات شورای مرکزی اتحادیه نیز برگزار شد و آقايان سعيد اصغريان از دانشگاه علوم پزشکي مشهد، سیدسجاد موسوی از دانشگاه ملایر، ابوالفضل شفیعی از دانشگاه یزد، محمدرضا نجفی از دانشگاه شهرکرد، کامران زارعی از دانشگاه ملایر، علی پهلوان کاشی از دانشگاه زابل و خانم‌ها دهقان از دانشگاه فردوسی مشهد، صادقی نیا از دانشگاه شهرکرد و برزگر از دانشگاه زابل به ترتيب حائز اکثریت آرا شده و به عنوان اعضای جدید شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان انتخاب شدند. 

همچنین در کنار انتخابات شورای مرکزی، انتخابات سالانه اعضای هیأت عالی نظارت نیز برگزار شده و آقايان جهانبخش سلمانیان از دانشگاه تبریز، روح الله گوهریان از دانشگاه شهرکرد و امیرقربانی پور از دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان منتخبین کنگره به هیأت عالی نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان راه یافتند.

 لازم به ذکر است که دو نفر دیگر از اعضای هیأت عالی نظارت طبق اساسنامه اتحادیه در مجمع نمایندگان اتحادیه به مدت شش ماه انتخاب خواهند شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار