فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پسر شروري که در مناطق مختلف کرمانشاه اقدام به تجاوز، سرقت و کيف قاپي مي‌کرد، توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سردار کریم کشوری اظهار داشت: یک فرد شرور که در محلات کرمانشاه اقدام به تجاوز به عنف، سرقت، کیف‌قاپی، عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم و سرد می‌کرده، دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد شرور تحت تعقیب نیروهای پلیس بوده، ادامه داد: تیم‌های خبری که در سطح شهر اقدامات اطلاعاتی انجام می‌دهند، از مشاهده متهم سابقه‌داری به‌نام "م" در یکی از محلات حوزه کلانتری 16 شهر کرمانشاه خبر دادند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: اکیپ پلیس به محل اعزام شدند که متهم پس از اطلاع از حضور پلیس، اقدام به فرار کرد که با اجرای طرح مهار تمام راه‌های ورودی و خروجی تحت نظر گرفته شد.

کشوری از دستگیری این فرد با استفاده از تجربه ارزنده نیروهای پلیس در یک عملیات هماهنگ و منسجم بدون هیچ‌گونه رخ‌دادی خبر داد.

وی اعلام کرد: مردم که نظاره‌گر اقدام پلیس برای دستگیری این متهم سابقه‌دار بودند، پس از دستگیری به ابراز احساسات پرداختند و نیروهای خدوم ناجا را با فرستادن صلوات تشویق کردند.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار