پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق پرسپولیس گفت: استقلالی ها ضعیف ترین بازی خود را در مقابل استقلال خوزستان ارائه کردند. صنعتی ها حتی یک در هم برای تهرانی ها باز نگذاشتند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد 2 تیم استقلال و پرسپولیس گفت: بعد از مدتها و با حضور دایی در پرسپولیس، این تیم دچار دگرگونی هایی شد از جمله این تغییرات استفاده از بازیکن های جوان بود.

پيشکسوت فوتبال کشورمان تصريح کرد: دیدار پرسپولیس با فولاد از بهترین بازیهای پرسپولیس بود. بازیکن ها در خط هافبک خیلی بهتر عمل کردند و کاملا مسلط به تیم فولاد بازی را پیش بردند.
اگر این روند در این تیم ادامه داشته باشد در یکی دو سال آینده پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

وي اظهار داشت: پرسپولیسی ها اصول سه گانه را به خوبی اجرا کردند و در خط حمله و میانه زمین به خوبی عمل کردند و همین باعث شد تا تیم فولاد نسبت به بازی قبلش بی کیفیت بازی کند.
این برد پرسپولیس مقابل فولاد برای قبل از بازی دربی دیداری مفید بود.

وی همچنین در ادامه افزود: تیم استقلال در مقابل استقلال خوزستان بازی بسیار ضعیفی را ارائه داد و در زمین حرفی برای گفتن نداشت و این باعث تعجب بود که مربی هم فقط سکوت کرد.
باخت استقلال به خاطر اين بود که حريفش بسيار با انگيزه بود، صنعتی ها هیچ دری برای تهرانی ها باز نگذاشتند.
با این حال در رابطه با استقلال تهران باید گفت تیمی که بی محابا حمله کند باید منتظر گل دوم و سوم هم باشد. سازمان دفاعی نباید دچار تغییرات شود.

ابراهیمی در خصوص بازی دربی گفت: دربی بازی مخصوص به خودش است و با بازیهای دیگر لیگ تفاوت دارد پرسپولیس در بازیهای دربی فقط یک باخت داشته است. در بقیه بازیهای دربی، 8 برد و مابقی هم به تساوی 2 تیم ختم شده است.
با این حال پرسپولیس باید متوجه این قضیه باشد که اگر استقلال در مقابل خوزستانی ها ضعیف عمل کرد، دلیل بر این نیست که در بازی دربی هم به همان شکل ظاهر شود و استقلال هم باید بداند برد پرسپولیس در مقابل فولاد دلیل بر برد این تیم در دربی نمی باشد.

وي خاطرنشان کرد: تاکنون بازی های دربی، بازی های زیبایی نبوده اند. دو تیم در بازی 15 شهریور باید با احتیاط به دیدار یکدیگر بروند و اميدوارم شاهد بازي زيبايي باشيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار