مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18، از ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی در انی منطقه خبر داد.

علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح استقبال از ماه مهر و ساماندهی کیوسک  مطبوعاتی منطقه 18 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری منطقه 18 قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش سیمای بصری شهری، رفع معابر در سطح محلات منطقه 18 و رفاه حال شهروندان از نیمه دوم شهریور ماه سال 92 آغاز خواهد شد.
علیزاده با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کلیه کیوسک های مطبوعاتی در سطح منطقه 18 توسط کارشناسان و بازرسان اداره ساماندهی منطقه 18 بررسی، ارزیابی، کنترل و ساماندهی می شود.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: نظافت،‌ شستشو و رنگ آمیزی کیوسک های مطبوعاتی، تعویض سایبانهای کیوسک های مطبوعاتی در صورت نیاز به این امر، جمع آوری و رفع سد معبرهای مطلق به کیوسک های مطبوعاتی از اقدامات اجرایی این طرح است.
علیزاده ادامه داد: کلیه سد معبر های کیوسک های مطبوعاتی به جزء سایبانهای این کیوسک ها جمع آوری و ... ساماندهی خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به طرح های شهرداری منطقه 18 افزود: شناسایی کیوسک های مطبوعاتی در سطح منطقه 18 آماده باش اکیپ های ساماندهی رفع سد معبر و ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی، صدور اخطاریه به صاحبان کیوسک های مطبوعاتی برای رفع سد معبرهای موجود، زیبا سازی و ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی از طرح های اجرایی در اداره بازیافت شهرداری منطقه 18 است./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار