معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19، از احداث رینگ اختصاصی ورزشگاه شهید کاظمی در این منطقه خبر داد.

کرمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث رینگ اختصاصی ورزشگاه شهید کاظمی منطقه 19، در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 19 قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور دسترسی آسان شهروندان به ورزشگاه 15 هزار نفری شهید کاظمی در دست اجرا است.

کرمی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: احداث رینگ اختصاصی ورزشگاه شهید کاظمی منطقه 19 در حال حاضر در مرحله 70 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: تکمیل رینگ اختصاصی دسترسی شهروندان به ویژه ورزشکاران، ورزشگاه 15 هزار نفری شهید کاظمی، مرمت آسفالت در مسیری به طول هزار و 200 متر و عرض متوسط 28 متر و استفاده از هزار و 450 تن آسفالت از اقدامات اجرایی این طرح است./ف

کرمی در پایان با اشاره به طرح های معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 19 افزود: بهره برداری از سوله زنان سرپرست خانوار و راه اندازی مرکز کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در بوستان ولایت، تعویض سقف این سوله، لوله کشی داخلی، کف سازی سوله، نصب پکیج و کولر ، اجرای سنگ بدنه داخل سوله و نصب پنجره این سوله از طرح های معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 19 است.

برچسب ها: کرمی ، رینگ ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار