فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: اصناف بسیجی باید به عنوان یک کاسب امین و متدین در سطح جامعه بدرخشند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا مولایی امروز در زنجان به برنامه‌های سپاه ناحیه ابهر در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت کارکنان پایور و وظیفه سپاه شهرستان ابهر به کوه‌های «سندان» در اطراف این شهرستان صعود کردند.

وی خاطر نشان کرد: هدف از این صعود حفظ آمادگی جسمانی نیروها و ترویج فرهنگ کوهپیمایی در بین بسیجیان و آحاد جامعه بود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر ورزش و بحث تربیت بدنی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه و بسیج عنوان کرد و افزود: حوزه تربیت بدنی سپاه ناحیه برنامه‌های ورزشی خوب و جذابی برای کادر سپاه و بسیج در نظر گرفته است.

وی در ادامه به فعالیت‌های بسیج اصناف شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: فرمانده پایگاه مقاومت بسیج الغدیر(خواربار فروشان) و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی (بنگاه‌داران) برنامه‌های خود را در این حوزه آغاز کرده‌اند.    

وی به برگزاری همایش بسیج اصناف به همت حوزه مقاومت بسیج شهرستان ابهر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج اصناف ترویج اخلاق مداری و مردم داری در جمع کسبه و بازاریان است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه بسیج اصناف باید الگوی کسب و کار حلال و اسلامی را در میان بازاریان و کسبه ترویج دهند، گفت: اصناف بسیجی باید به عنوان یک کاسب امین و متدین در سطح جامعه بدرخشند.

وی همچنین از مسئولان مجمع امور صنفی درخواست کرد تا پشتیبانی‌های لازم را برای برگزاری هرچه بهتر ماموریت بسیج اصناف از این قشر به عمل آورد./ج1

برچسب ها: زنجان ، اصناف ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.