نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه همه جانبه خلخال و کوثر از معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور اعتبار ویژه‌ای دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه خلخال افزود: مبلغ 5 میلیارد تومان اعتبار ویژه برای توسعه خلخال و کوثر از معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور در یافت شده است که در بخش‌های مختلف هزینه خواهد شد

وی گفت: از این اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای آغاز عملیات کلنگ‌زنی درمانگاه جدید هشتجین، یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای بهسازی هشتچین - سرچم، 2 میلیارد تومان برای تسریع در عملیات اجرایی محور کلور- درام و بقیه برای توسعه راه‌های خلخال و کوثر و اجرای سدهای معیشتی هزینه می‌شود.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری خارجی مجلس افزود: در محور کلور - درام که عملیات بازگشایی آن با تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه آغاز شده و به پیمانکار واجد شرایط واگذار شده است مقرر شده 5 کیلومتر از این محور که جزو مناطق صعب‌العبور بوده، بازگشایی شود.

جعفری بنه خلخال گفت: این محور قرار شده است با عرض 11 متر به صورت موقت آماده استفاده شود تا تردد از این مسیر نیز میسر شود و همزمان سایر عملیات مربوطه صورت گرفته که این امر می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی محور خلخال - درام تاثیر‌گذار باشد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد‌: با جذب اعتبارات لازم عملیات چهار بانده شدن راه خروجی خلخال به طرف گیلان تا پاسگاه ایست و بازرسی توسط شهرداری اجرا خواهد شد که شهرداری خلخال می‌باید در اسرع وقت و قبل از اتمام فصل کاری در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه خلخال یک وجهه فرهنگی دارد و در کشور نیز به فرهنگ غنی و پرورش علما و دانشمندان بزرگ شهرت یافته است شایسته است ورودی شهر نیز حامل پیام فرهنگی باشد و پاسگاه ایست و بازرسی ورودی شهر نیز باید در صدور این پیام فرهنگی پیشقدم باشد نه اینکه یک چهره امنیتی در مسافران تداعی شود/س.

برچسب ها: خلخال ، جذب ، اعتبار ، برای ، توسعه ، و ، کوثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.