سیزدهمین نشست تخصصی «مداد خیال» فرهنگسرای فردوس با موضوع ضرورت دراماتورژی روز شنبه 16 شهریورماه در تئاتر کودک و نوجوان در خانه تئاتر فردوس برگزار می‌شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این نشست تخصصی که به بررسی تئاتر کودک و نوجوان می‌پردازد، موضوع علم انتخاب متن مناسب، شیوه اجرا و انتخاب درست عوامل اجرا در نمایش کودک (دراماتورژی) را با حضور اساتید و کارشناسان این حوزه، مورد بررسی قرار می دهد.

مداد خیال این هفته با حضور «بهرام جلالی پور» نویسنده دراماتورژ، پژوهشگر و استاد دانشگاه، «حسن دولت آبادی» نمایشنامه نویس، پژوهشگر و استاد دانشگاه و «بهزاد صدیقی» نمایشنامه نویس، منتقد و پژوهشگر، شنبه 16 شهریورماه ساعت 18 در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

علاقه‌ مندان برای شرکت در این نشست می ‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس حاصل نمایند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار