کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هر تیمی که در شهر آورد پايتخت بیشتر دوندگی و تلاش کند برنده زمین خواهد بود.

جواد نکونام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قول می دهیم تمام توان و سعی خودمان را بکار ببندیم تا در دربی به موفقیت برسیم.
 
کاپيتان تيم فوتبال استقلال افزود: بازی مقابل پرسپوليس سخت و غیر قابل پیش بینی است که نمی توانیم نتیجه آن را حدس بزنیم. معتقدم هر تیمی بیشتر زحمت بکشد و تلاش کند و دوندگی زیادی داشته باشد مزد زحماتش را می گیرد.

وی در خصوص تیم ملی بیان کرد: امیدوارم حواشی تیم ملی حل شود چرا که ما برای رسیدن به جام جهانی زحمت زیادی کشیدیم و امیدورام که مسائل و حواشی بین 2 طرف حل شود و مردم هم از این نگرانی ها خارج شوند.
 
نکونام بیان کرد: در استقلال شرایط بسیار خوبی داریم البته در هفته قبل مقابل استقلال اهواز با باخت مواجه شدیم. باخت هم جزئی از فوتبال است سه امتیاز حساس را از دست دادیم ولی حالا آمادگی خود را به دست آورد ه ایم.

وی افزود: دوست دارم شرایط تیم ملی روز به روز بهتر شود ولی لغو اردوها باعث نگرانی ماست و فقط زمان را از دست می دهیم. امیدوارم روزی نیاید که افسوس این روزها را بخوریم. نرفتن به اردو شرایط را سخت می کند.

بازيکن تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: در این روزها تیم هایی که در جام جهانی حضور ندارند نیز اردو می گذارند هم باید نگاه رو به جلو داشته باشیم و دست به دست هم بدهیم و با کمک هم به تیم کمک کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از تمام باشگاهها می خواهم که با تیم ملی تعامل داشته باشند و بازیکنان خود را دراختیار تیم ملی بگذارند.
من فکر نمی کنم که کی روش قراردادش را فسخ کند وی ایران را دوست دارد و همیشه به تیم ملی و کشورمان وفادار بوده است./مح
برچسب ها: کی روش ، گفتگو ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار