مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره سراسری عکس رضوی در بیست و یکم شهریورماه جاری در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگازان تبریز داننده گفت: جشنواره رضوی که امسال یازدهمین دوره‌ی آن برگزار می‌شود در طول چندین دوره‌ی برگزاری خود در رشته‌های متنوع فرهنگی،‌ علمی، ادبی و هنری موجب خلق آثاری ماندگار شده است و از این رو می‌تواند الگویی برای برگزاری جشنواره‌هایی از این نوع در موضوعات دیگر نیز شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اعتقادات و باورهای جوانان محل توجه دشمنان است گفت: جشنواره‌ی با محوریت مهمترین رکن حکومت شیعی یعنی امامت و ولایت، نقش بسزایی در صیانت از ارزشهای دینی و اسلامی دارد و ما هر اندازه با شیوه‌ و ابزار هنر، ارزش‌ها را گسترش دهیم در مبارزه با تهاجم فرهنگی موفق‌تر خواهیم بود.

داننده با اشاره به روند برگزاری جشنواره گفت: داوران جشنواره با بررسی دقیق و با تاکید بر اهداف جشنواره که اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) از اهم آن است، آثر برتر را انتخاب نموده‌اند و کار داوری این جشنواره به پایان رسیده است.

وی گفت: آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره که با گستره‌ی سراسری برگزار می‌شود روز بیست و یکم شهریورماه جاری ساعت 30/17 در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می‌شود.

جشنواره سراسری عکس رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) و کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود ./س

 

برچسب ها: معرفی ، نفرات ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.