نظری در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: طی درخواست شهروندان در طول هفته گذشته به 58 مورد از 69 پیامک رسیده از شهروندان رسیدگی شد.
وی در ادامه تصریح کرد: 69 مورد رسیدگی شده که 6 مورد تقدیر و تشکر و 63 مورد انتقادی و شکایتی بوده که به 58 مورد رسیدگی شده و 11 مورد در دست رسیدگی است.
وی اظهار داشت: بیشترین درخواست ها مربوط به تاخیر و کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، عملکرد رانندگان، نظافت شهر و مزاحمت های ناشی از ساخت و ساز بوده است.
وی خاطرنشان کرد: این سامانه راهی برای رسیدگی و حل مشکلات مردمی در سطح منطقه است./ف