مسئول سامانه 1888 شهرداری منطقه 3 از رسیدگی به 69 پیام مشکلات مردمی در سطح ناحیه خبر داد.

نظری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، با اعلام این خبر افزود: طی درخواست شهروندان در طول هفته گذشته به 58 مورد از 69 پیامک رسیده از شهروندان رسیدگی شد.
وی در ادامه تصریح کرد: 69 مورد رسیدگی شده که 6 مورد تقدیر و تشکر و 63 مورد انتقادی و شکایتی بوده که به 58 مورد رسیدگی شده و 11 مورد در دست رسیدگی است.
وی اظهار داشت: بیشترین درخواست ها مربوط به تاخیر و کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، عملکرد رانندگان، نظافت شهر و مزاحمت های ناشی از ساخت و ساز بوده است.
وی خاطرنشان کرد: این سامانه راهی برای رسیدگی و حل مشکلات مردمی در سطح منطقه است./ف
برچسب ها: مشکلات ، مردمی ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۴۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
باسلام لطفا در رابطه به کار ازانسهای هواپیمائی که نیروی کار اموز استخدام می کنند سه ماه کار مجانی می کشند و بعد می گویند به شما احتیاج نداریم خواهشمند است پیگیری فرمائید
آخرین اخبار