با حضور مبلغین جوان کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) همایش همایش ولایت سفیران امروز در مجتمع یاوران مهدی(ع) در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید محمدرضا موسوی امروز در حاشیه این مراسم طی سخنانی با اشاره به اینکه این همایش در راستای تربیت مبلغان کنگره بین‌المللی امام سجاد برگزار شده است تاکید کرد: در این همایش شاهد حضور 400 نفر مبلغ خواهر و برادر از استان هرمزگان هستیم.

وی ضرورت شرکت مبلغان در دوره‌های عقیدتی را مورد توجه قرار داد و گفت: مبلغان شرکت کننده در این همایش از جمله فعالان تبلیغ در کانون‌های فرهنگی مساجد در استان هرمزگان هستند.

دبیر همایش سفیران ولایت با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص پرداختن هرچه بیشتر مبلغان به مطالب ارزشمند کتاب صحیفه سجادیه بیان کرد: به دنبال این هستیم که زمینه‌ای فراهم شود که از این کتاب ارزشمند بیش از پیش بهره برده شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در خصوص این همایش خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مختلف با موضوعات سبک زندگی، عفاف و حجاب، عرفان و ... در نظر گرفته است.

موسوی یادآور شد: همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن دیدار با برخی از علما و مراجع تقلید به زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) نیز مشرف می‌شوند./س

برچسب ها: قم ، همایش ، سفیران ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.