چهارمین همایش فرهنگی، آموزشی و زیارتی سفیران ولایت پیش از ظهر امروزبه کارخودپایان داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ؛همایش سفیران ولایت روز سه شنبه ۲۷ مرداد با حضور۴۰۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان های هرمزگان و کرمان در قم آغاز واختتامیه این مراسم با قرائت  میثاق نامه طلایه داران ترویج ترویج معارف والای امام سجاد(ع) امروز جمعه 30 مرداد در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی موعود(عج) جمکران برگزارشد.

متن میثاق نامه طلایه داران ترویج ترویج معارف والای امام سجاد(ع) به شرح زیر است:

به نام خدای بندگان دلبسته به رحمتش، با صلوات بر محمد و آل محمد و درود به پیشگاه ائمه اطهار(علیهم السلام) از کنار صحن و سرای کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) با دلی مال آمال از عطر انتظار منجی عالم بشریت، در دهه پر برکت کرامت و حال و هوایی که به یمن حضور شهدای مظلوم و گمنام غواص سرزمینمان را فرا گرفته است، رهسپار سفری دور از جنوبی ترین استان های کشور به دیار کریمانه قم شده ایم.
 
تا لبیک گویان فرمان شما باشیم، مولایمان؛ ما جوانان جنوب کشور با برگزاری دوره آموزشی سفیران ولایت در چهار سال متوالی و بهره مندی از اساتید توانا در زمینه معرفی شخصیت امام سجاد(علیه السلام) بر آن شدیم تا زمینه ساز گسترش فرهنگ والای آن حضرت باشیم.
 
رهبرا؛ ما جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان های هرمزگان و کرمان هم پیمان می شویم که ضمن پیروی از دستورات معظم له در زمینه های متعدد، با زبور آل محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) که سرشار از مضامین الهی بوده و مورد تاکید حضرتعالی می باشد، انس بیشتری داشته و در زمینه معرفی آن کوشا باشیم.
 
گفتنی است؛ چهارمین همایش فرهنگی آموزشی سفیران ولایت از برنامه های جنبی پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.