آشتياني عضو كميته فني پرسپوليس گفت: من از دايي كمال تشكر را دارم كه به جوانان خوب و با استعداد تيم اعتماد مي‌كند، با وجود آنها پرسپوليس برنده خواهد بود.

ابراهيم آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: 2 تيم استقلال و پرسپوليس را نمي‌توان از نظر فني ارزيابي كرد. چراكه در اين دو تيم احساسات بر مسائل فني مي‌چربد، خصوصا در شهرآوردها مسائل روحي و رواني بسيار پر رنگ‌تر از كادر فني است.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: با اين وجود اگر بخواهم درباره مسائل فني صحبت كنم، بايد بگويم تمام ضعف پرسپوليس خط مياني آن است. چراكه خط مياني يك تيم مانند قلب بدن انسان است. اگر كند كار كند موجب مرگ او خواهد شد.

آشتياني اظهار داشت: اما با اينكه پرسپوليس در سال گذشته نتيجه خوبي نگرفت و امسال نيز شكست‌هايي را در كارنامه خود داشت براي اين بازي از آمادگي كافي برخوردار است. چراكه با مربي‌گري خوب دايي بازيكناني مثل صادقيان، نوري و رضايي را داراست و از آنجا كه استقلال نسبت به پرسپوليس از بازيكنان مسني برخوردار است.

وي ادامه داد: سرعت و شادابي مهره‌هاي پرسپوليس باعث خواهد شد كه خط مياني پرسپوليس به استقلال بچربد.

همچنين وي اظهار داشت: دايي كار بزرگي براي ليگ و تيم ملي انجام داده است. ايشانبا اعتماد به موقع به بازيكنان باعث شدند كه بازيكنان خوب و با استعدادي روي كار بيايند. من كار دايي را تحسين كرده و از وي تشكر مي‌كنم.

آشتياني در ادامه گفتگو درباره خلعتبري مي‌افزايد: بازيكني كه در سطح بين‌الملل باشد نيازي نيست ه منتظر هماهنگي‌اش با تيم باشيم. چراكه مي‌تواند به راحتي تيم را همراهي كند. اما بايد بگويم پرسپوليس همان‌قدر كه از حضور خلعتبري خوشحال است از نبود عاليشاه غمگين است. اگر عاليشاه در اين بازي بود مي‌توانست موجب اذيت استقلال شود. من برنده داربي 77 را پرسپوليس مي‌دانم و براي همه بازيكنان دو تيم آرزوي موفقيت دارم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار