رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت:ما در ورزش شهرستان می خواهیم در بحث آموزش و پرورش استعداد های ناب این منطقه در رشته های مختلف متناسب و همسو با استاندارد های کشوری و بین المللی قدم برداریم.

علی رضا پرویزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فعالیت های این نهاد در شهرستان پردیس گفت:ما در زمینه ورزش در شهرستان پردیس می خواهیم به فعالیت های خود در زمینه های مختلف با اعمال نگاه و تفکرات کارشناسی و مختص به هر رشته شکل تخصصی داده و مناسب و همسو با استاندارد های کشوری و بین المللی قدم برداریم.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به برنامه های زیر بنایی اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس تصریح کرد :نخستین اقدام زیر بنایی ما در کنار ساخت و ساز مکانهای ورزشی مناسب با ساختار تعریف شده هر ورزش پرداختن به موضوع آموز ش و پرورش در ورزش شهرستان است تا بتوانیم در آینده ای نزدیک با تربیت ورزشکاران این منطقه در رشته ها ی مختلف و رده های سنی نونحال و نوجوان و جوانان و بزرگسالان در ورزش قهرمانی قدرت خود را نشان دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش و پرورش دنبال اسم و رسم مربیان نیستیم اضافه کرد :ما در بحث آموزش و پرورش استعدادها در کشور دنبال اسم و رسم مربیان نیستیم تا برای بزرگ نمایی فعالیت های خود در این بخش از نام آنها استفاده کنیم زیرا مربیانی که در حوزه پشتوانه سازی فعالیت می کنند باید از خصوصیات خاصی برخوردار باشند.

پرویزی در خاتمه اظهار داشت: درجه در تعیین سطح مربی یک عدد است ما خیلی از مربیانی را داریم که درجه بین المللی ندارندولی عملا تمرین دهنده خوبی هستندو این مربیان هستند که می توانند با شناسایی استعدادهای درخشان در این منطقه آینده ورزش این شهرستان را در مسیر قهرمانی در کشور تضمین کنند./س


برچسب ها: استاندارد ، آموزش ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.