حميد سليمي گفت: فیلم سینمایی "پل چوبی" یک فیلم تاریخ مصرف گذشته است.

حمید سلیمی منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "پل چوبی" به عنوان یک فیلم تاریخ مصرف گذشته یک  داستان میانی یک موضوع عاشقانه را به تصویر می کشد که البته در این مسیر نیز موفق نیست.

وی افزود: با توجه به وجود مشکلاتی در فیلم نامه به نظر نویسنده یک نوع حالت شگفت زدگی داشته و سعی کرده همه ی صحبت های ممکن را بگوید.

وی عنوان کرد: با توجه به تصویر کشیدن مسائل سیاسی و اجتماعی و ارائه تصویری ملتهب از وقایع سال 88 با یک فیلم نامه مغشوش رو به رو هستیم و به طوری که این موضوع اجازه برقراری و ارتباط با شخصیت اصلی داستان را به ما نمی دهد.

سلیمی بیان کرد: بازی نه چندان خوبی "بهرام رادان" و انتخاب غلط "هدیه تهرانی" به عنوان نقش مقابل او از دیگر معایب این فیلم است.

این منتقد تصریح کرد: کارگردانی خوب این فیلم دکوپاژ مناسبی و میزانسن های عالی این فیلم از محاسن "پل چوبی" است اما به طور کلی نمی توان به راحتی به آن نمره قبولی داد.

وی خاطرنشان کرد: در یک کدام این فیلم حال مخاطب را خوب نمی کند و امیدواریم از این پس سینمای ایران پل های فلزی مستحکمی را ارائه کند زیرا "پل چوبی" برای حل مشکلات آن کار ساز نیست!/ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار