مدیر روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: یکشنبه 17 شهریور ماه بازدید از نمایشگاه گل و گیاه کرج برای عموم شهروندان رایگان است و اختتامیه نمایشگاه گل بعد از ساعت 20 شب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمید رضا عسگری با بیان اینکه نمایشگاه گل و گیاه کرج به دلیل حضور بی نطیر و بی سابقه شهروندان یک روز تمدید شد اظهار داشت: در این زمینه روز 17 شهریور ماه از ساعت 10 صبح تا 20 امشب شهروندان می توانند به صورت رایگان و بدون ارائه بلیط ورودی از دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج بازدید کنند.

برگزاری مسابقه "گلبرک" در نمایشگاه گل

وی به برگزاری مسابقه عکس و فیلم گلبرگ در دومین نمایشگاه گل و گیاه اشاره کرد و گفت: از سوی دانشکده خبر و روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز، مسابقه عکاسی با عنوان گلبرگ ویژه دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج برگزار می شود.

عسگری عنوان کرد: علاقه مندان و بازدید کنندگان از دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج برای شرکت در این مسابقه می توانند عکس ها و فیلم هایی را که از نمایشگاه گل تهیه کرده اند، به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقه فقط مختص عکاسان ماهر نیست افزود: عکاسان آماتور که با موبایل خود عکس و فیلم گرفته اند می توانند با ارائه آثار خود به غرفه دانشکده خبر مستقر در نمایشگاه گل و یا ارسال آثار خود به دانشکده خبر واقع در عظیمیه تا 31 شهریور ماه در این مسابقه شرکت کنند.

این مسئول در پایان به برگزاری جنگ شبانه اشاره  و خاطر نشان کرد: این جنگ که همراه با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری است هر شب بعد از نمایشگاه در محل پیست اسکیت پارک شهید چمران برگزار می شود. /ف
برچسب ها: گلبرگ ، فیلم ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار