نمایش "مضحکه گرگ ساختار شکن"، که با کارگردانی شاهین کربلائی طاهر در تماشاخانه سنگلج درحال اجراست، سه شنبه، 19 شهریورماه، ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، "مضحکه گرگ ساختار شکن" نوشته مشترک شاهین کربلائی طاهر و فرهاد نقدعلی است که از 27 مردادماه در تماشاخانه سنگلج درحال اجراست و سه شنبه، 19 شهریورماه، علاوه بر تماشاگران و مخاطبان تماشاخانه سنگلج، پذیرای هنرمندان و خبرنگاران می شود.

نمایش "ﻣﻀﺤﮑﻪ ﮔﺮگ ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺷﮑﻦ" ﺑه ﺷﯿﻮه ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺗﺨﺖ ﺣﻮﺿﯽ و بر اساس اﺳﻠﻮب ﺗﺌﺎﺗﺮ ﻏﺮﺑﯽ روایتگر داستان ﮔﺮﮔﯽ است ﮐﻪ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل هویت اﺻﻠﯽ ﺧﻮد ﺑﺎ اﺷﺨﺎص و موقعیت های طﻨﺰﮔﻮﻧﻪ ﻣﻮاﺟﻪ ﻣﯽﺷﻮد.

در این نمایش بازیگرانی چون جواد پورزند، علی عامل هاشمی، حمید رحیمی، ابراهیم عزیزی و ارسطو خوش رزم ایفای نقش دارند. همچنین مهدی صفاری نژاد دستیار کارگردان و مدیر تولید، شاهین کربلایی طاهر طراح صحنه و لباس، مهرداد مهابادی گرافیست، پوریا خلج عکاس و طهمورث امینی سرپرست گروه موسیقی است؛ در این گروه طهمورث امیری نوازنده تار، ایمان قطبی نوازنده تمبک، خسرو مقصودی نوازنده کمانچه و هدیه ملکی پور نوازنده قانون است.

نیلوفر یوسفی تنظیم اشعار، نسیم یاقوتی ساخت عروسک، بابک بیگی منشی صحنه، حسین پروازی مدیر صحنه، مسعود الله دادی تدارکات و گروه پارکینگ تبلیغات نمایش را بر عهده دارند.
علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند تا 23 شهریورماه هر روز ساعت 20  و  در روزهای پنجشنبه و جمعه در دو نوبت 18 و 20، به مدت 70 دقیقه و با قیمت بلیت 10 هزار تومان، در تماشاخانه سنگلج به نشانی پایین تر از میدان حسن آباد، خیابان بهشت به تماشای این نمایش بنشینند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار