نخستین جشنواره ملی تشکل ها با محوریت سبک و سیره رضوی برای نخستین بار توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در سطح ملی برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، برگزاری جشنواره تشکل های فرهنگی جوانان در سطح کشور از جمله یکی از برنامه های موسسه جوانان آستان قدس رضوی به مناسبت ایام میلاد امام رضا(علیه السلام) و دهه کرامت محسوب می شود.

این جشنواره ملی که برای نخستین بار با موضوعیت سبک زندگی رضوی برگزار می شود، به ارزیابی طرح ها و برنامه های پیشنهادی و همچنین برنامه های اجرایی از سوی تشکل های جوانان کشور می پردازد.

جشنواره تشکل ها که با محوریت دهه کرامت، سبک زندگی رضوی و جوانان برپا می شود، در قالب هایی از جمله جشن، نمایشگاه، مسابقه، تولیدات هنری، نشریات، عکس، فیلم کوتاه و غیره برگزار می شود که طی آن طرح های پیشنهادی و برنامه های اجرا شده تشکل های برگزیده توسط هیئت داوران متشکل از متخصصان در هر رشته، شناسایی و مورد تقدیر قرار گرفته و جوایز ارزنده ای به آنان ارائه می شود.

شور و نشاط معنوی و مذهبی، احادیث امام رضا(علیه السلام)، زیارت با معرفت، تأثیرگذاری طولانی مدت و احیاء فضیلت های فراموش شده، خلاقیت و نوآوری و همچنین گستردگی طرح برای مخاطب از جمله ریز موضوعات برگزاری این جشنواره در سطح ملی است.

شایان ذکر است فعالان تشکلی و علاقه مندان به شرکت در جشنواره ملی تشکل ها با موضوعیت سبک زندگی رضوی می توانند از ابتدای دهه کرامت تا تاریخ 15 مهرماه جاری با نشانیwww.aqrjavan.orgنسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. همچنین سامانه پیام کوتاه 1000888 و شماره نمابر 0511-8518328 از دیگر راه های ثبت نام جهت حضور در این جشنواره محسوب می شود./س

برچسب ها: جشنواره ، سیره ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.