مدير كل راه و شهرسازي استان فارس در تشريح وضعيت بزرگراه هاي استان گفت : بزرگراه ها به صورت مقطعي هم مي توانند به بهره برداري برسند و مانند پروژه هاي ساختمان سازي و يا سد سازي نيست كه از صفر تا صد آنها بايست به اتمام برسد، سپس از آن بهره برداري كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عشايري گفت: اينكه ما عنوان كرديم 4 بزرگراه را در استان فارس به بهره برداري مي رسانيم، اما تنها يك بزرگراه را افتتاح كرديم به اين معني نيست كه سه بزرگراه ديگر را پيش نبرده ايم.

قائم مقام وزير در استان فارس با بيان اين كه يك بزرگراه را 100 درصد به بهره برداري رسانده ايم ادامه داد: سه بزرگراه ديگر بين 40 تا 50 درصد به زير ترافيك رفته است و دولت به نوعي به تعهدات خود عمل كرده است.

وي افزود: اعتقاد دارم اين پروژه ها بسيار مهم هستند و يقين دارم با توليد منابعي كه براي اين پروژه ها پيش بيني مي كنيم بتوانيم در آينده آنها را تكميل كنيم.

بر اساس اين گزارش بزرگراه شيراز- سپيدان به بهره برداري كامل رسيده و بخشي از پروژه هاي شيراز – فسا- داراب ، پروژه شيراز- جهرم، پروژه شيراز - كازرون نيز به بهره برداري رسيده است كه با اختصاص منابع اعتباري به بهره برداري كامل خواهند رسيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بزرگراه ، اعتبار ، فارس ، تکمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار