رييس دانشگاه علوم پزشكي مشهد اعلام كرد: با افتتاح بزرگترين مركز تخصصي اورژانس كشور در مشهد تعداد تخت‌هاي ويژه از 256 تخت به 640 تخت يعني رقم سه برابر ارتقا مي‌يابد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دكتر محمود شبستري در آيين افتتاح 51 پروژه بهداشتي، درماني فرهنگي آموزشي و پژوهشي در مشهد مقدس با حضور وزير بهداشت و مسئولان استاني گفت: طي چهارسال گذشته 7 پروژه بزرگ بيمارستاني در استان خراسان رضوي به بهره‌برداري رسيده است كه با افتتاح امروز بزرگترين مركز تخصصي اورژانس كشور به نام مركز عدالتيان در مشهد تعداد تخت‌هاي ويژه اين استان سه برابر شده و خدمت رساني به زائران و مجاوران حضرت علي بن موسي الرضا ارتقا چشمگيري خواهد يافت.

وي افزود: با افتتاح اين پروژه‌ها تعداد تخت‌هاي بيمارستاني در استان نيز از 6 هزار تخت به 9 هزار تخت مي‌رسد و شهرستان‌هاي تربت جام، كاشمر و قوچان به سه قطب درماني كشور تبديل مي‌شوند.

وي از در دست ساخت بودن 8 پروژه بيمارستاني بزرگ ديگر در استان خراسان رضوي با پيشرفت 50 درصدي خبر داد و بيان داشت: در طي اين سال‌ها شاهد افتتاح 88 خانه بهداشت در استان نيز بوده‌ايم كه امروز 12 خانه بهداشت به اين مجموعه اضافه مي‌شود.

گفتني است: مركز تخصصي اورژانس عدالتيان با اعتباري بالغ بر 22 ميليارد تومان به بهره برداري رسيده كه 14 ميليارد تومان از اعتبارات عمراني آن توسط حبيب‌ا... عدالتيان خير اين استان اهدا شده است.

شايان ذكر است در پايان مراسم افتتاح اين مركز با اهداي لوح تقدير توسط وزير بهداشت و استاندار خراسان از اين خير گرامي تقدير شد. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار