رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور با اهداي لوح تقدير از زحمات و تلاش‌های فریدون عباسی در حوزه پدافند غیرعامل کشور تقدیر کرد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور طی لوحی که در مراسم افتتاح قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل در محل این سازمان اهداء شد، از زحمات و تلاش‌های فریدون عباسی در حوزه پدافند غیرعامل کشور تقدیر بعمل آورد.

متن لوح تقديري به شرح زير است:

برادر ارجمند ؛ جناب آقای دکتر فریدون عباسی

سلام علیکم؛

با صلوات برمحمد (ص) و آل محمد(ص) و با احترام ؛

اکنون که دوران مسئولیت خطیر و خدمت صادقانه و عاشقانه جنابعالی در سازمان انرژی اتمی به اتمام رسیده است ، بر خود فرض دانسته از تعامل ، همکاری ، حسن خدمت ارزشمندتان در اجرای مأموریت های کمیته دائمی و سازمان پدافند غیرعامل کشور تقدیر و تشکر بعمل آورده و به مصداق فرمایشات گهربار رسول اکرم (ص) (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) آرزوی موفقیت و تداوم خدمت در عرصه های جدید را مسئلت می‌نمایم.

قطعاٌ تجربیات بدست آمده و محقق یافته در عرصه‌های صنعت دفاعی ، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه پدافند غیر عامل حاصل تلاش‌های بی وقفه شما و جمیع همکارانتان بوده لذا از خداوند منان توفیق روز افزون شما در سنگری جدید و در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در محل توجهات حضرت بقیه ا.. الاعظم (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین و فرماندهی معزّز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را برایتان آرزومندم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار