رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران هیات های ورزشی را بازوان اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و گفت: برای موفقیت ورزش کشور باید تعامل همه جانبه صورت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دهقان، در مجمع عمومی هیات اظهار داشت: از کلیه مسئولان سالن های ورزشی خصوصی و دولتی سطح استان می خواهیم که بدون بیمه ورزشی ورزشکاران را پذیرش نکنند که در صورت مصدومیت ورزشکار باید پاسخگو باشند.

وی در ادامه خدمات توانبخشی، درمانی، آموزش را از دیگر برنامه این هیات نام برد وگفت: ورزش جز لاینفک همه انسان ها که باید توجه ویژه ای از سوی مسئولین شود.

دهقان نظارت بر باشگاه ها را از دیگر فعالیت‌های پزشکی ورزشی استان عنوان کرد و ابراز داشت: مهمترین هدف هیات پزشکی ورزشی سلامت و بهداشت ورزشکاران است که در صورت مشاهده هر گروه تخلف و غیر بهداشتی سالن های خصوصی و دولتی، پس از تذکر برای بار دوم فعالیت  ورزشی ممنوع می شود.

وی با اشاره به خدمات خوب و بالای هیات پزشکی ورزشی استان به ورزشکاران افزود: در هرمسابقه رسمی این هیات آمادگی خدمات رسانی به ورزشکاران را دارد و بدون حضور کادر پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی هیچ مسابقه رسمی برگزار نمی شود.

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران با اشاره به هزینه زیاد وزارت ورزش افزود: در حال حاضر ورزش ایران در دنیا شناخته شده است و در کنار توسعه ورزش کشور خدمات و لوازم پزشکی با تجهیزات کامل آماده خدمات رسانی به ورزشکاران و قهرمانان ملی هستند.

دهقان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 85 هزار نفر به عضویت پزشکی ورزشی  استان در آمدند که این آمار تا پایان سال به بیش از 140 هزار نفر خواهد رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار