وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با اعلام اينكه سالانه 500 تخت مراقبت ويژه نياز داريم از خيران خواست به كمك نظام سلامت بشتابند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛ از مشهد دكتر سيدحسن هاشمي در مراسم افتتاح بزرگترين مركز اورژانس كشور در مشهد گفت: هم‌اكنون 1500 تخت ويژه در كشور كم داريم كه به ساخت مراكز اورژانس استثنايي همچون مركز عدالتيان در مشهد براي سراسر كشور نيازمنديم.

وي افزود: متأسفانه بخش عظيمي از اعتبارات حوزه نظام سلامت طي ساليان گذشته به بخش‌هاي ديگر از جمله پروژه مسكن مهر اختصاص يافته كه براي جبران كمبود به كمك خيران كشور نياز مبرم داريم.

دكتر هاشمي با اعلام اينكه هم اكنون بيمارستان‌ها حتي براي پرداخت حقوق پرسنل خود با مشكلات عديده مواجه هستند، اظهار داشت: مجموعه اورژانس عدالتيان در مشهد بايد با همت مجموعه نظام سلامت و دانشگاه علوم پزشكي مشهد به مركز آموزش طب اورژانس در منطقه تبديل شده و به تربيت دستيار تخصصي داخلي و خارجي بپردازد.

وزير بهداشت با اعلام حمايت از فعاليت‌هاي خيران در حوزه سلامت گفت: وزارت بهداشت آمادگي دارد علاوه بر حمايت از خيران، تصدي‌گري امور در مراكزي كه اين عزيزان تاسيس مي‌كنند را نيز به آنان واگذار كنند.

وي در پايان فرا رسيدن دهه كرامت را به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) تبريك و تهنيت گفت.

برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار