عضو شورای شهر کرمانشاه می گوید:خیابان مدرس نباید تعریض می شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مدرس شناسنامه و نماد کرمانشاه است و نباید تعریض می شد دولتی های سنوات گذشته، طرح تعریض خیابان مدرس را پیاده کردند

 عضو شورای شهر درخصوص تعریض خیابان مدرس گفت : از روز اول با توجه به عرق کرمانشاهی که دارم معتقد بودم این خیابان باید با همان شکل و شمایل قدیم خود حفظ شود، زیرا مدرس شناسنامه و نماد شهر کرمانشاه است.

احسانی افزود: متاسفانه چنین تفکری در مدیران سنوات گذشته وجود نداشت و آنها تنها به تعریض این خیابان فکر می کردند .

وی با بیان اینکه در زمینه مجوز ساخت ساختمانها و مجتمع های تجاری در این خیابان هیچگونه برنامه ریزی وجود ندارد، خاطر نشان کرد:بدتر از همه اینها، هیچگونه خدماتی در زمینه ساختمانهای ایجاد شده از قبیل پارکینگ در این خیابان مهیا نشده است.

این عضو شورای شهر معتقد است در حال حاضر باید از افراد دلسوز و کاردان در زمینه انجام کارها در خیابان مدرس استفاده شود، زیرا این خیابان چشم انداز و شریان اصلی شهر کرمانشاه است.

خيابان مدرس  يکي از قديمي ترين خيابانهاي شهر کرمانشاه است به دليل مرکزيت آن و متصل کردن چندين خيابان و ميدان اصلي شهر مانند معلم شرقي و غربي، ميدانهاي آزادي ، آيت الله کاشاني و نواب و بازار ميدان وزيري به يکديگر و همچنين تقسيم بازار بزرگ شهر به دو جهت شمالي و جنوبي از اهميت فراواني برخوردار است.
تا قبل از شروع به کار شوراي سازمان بهسازي بافت فرسوده شهر کرمانشاه، تعريض و ساماندهي خيابان مدرس غير ممکن به نظر مي رسيد اما با تخريب برخي اماکن دولتي و خصوصي و توافق بعضي از مالکين اين محدوده با سازمان بهسازي و شکل گرفتن چهره جديدي در اين خيابان، اين باور در مردم بوجود آمد که سرانجام مي توانند شاهد ساماندهي خيابان اصلي شهر خود باشند
نياز به نوسازي مدرس به دليل ترافيک پيچيده و کلافه کننده اين خيابان در نزد مردم هر روز ضروري تر به نظر مي رسد
خيابان مدرس که 1840 متر طول و 20متر عرض دارد از ميدان آزادي آغاز شده و تا ميدان جهاد امتداد مي يابد که به گفته کارشناسان طول اين خيابان به 60 بلوک با کاربريهاي مختلف تقسيم شده و به گفته مسوولين تاکنون تملک بيش از 200 پلاک واقع در اين محدوده انجام گرفته است

برچسب ها: کرمانشاه ، مدرس ، شریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.