رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كردستان گفت: مهمترين و اساسي‌ترين مشكلات اصناف سنندج با كمك و همدلي مسئولان به آساني قابل مرتفع شدن است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اسراري در نشست روساي اتحاديه‌ها و مجامع امور صنفي شهرستان سنندج با استاندار كردستان، اظهار كرد: در ديدار و سركشي استاندار از سطح بازار موانع و مشكلات پيش روي اصناف رابه خوبي شناسايي و دسته بندي نموديم در صورتي كه بايد فضاي مناسب براي بازاريان فراهم شود چرا كه آنان سهم بسزايي در اقتصاد استان دارند.

وي افزود: اصناف و بازاريان بعنوان يار و ياوران هميشگي مردم و نظام بوده و شايستگي اين را دارند كه با تمام توان در جهت خدمت رساني به اين عزيزان تلاش نمود.

وي با گله مندي از شهرداري ها درخصوص مانع تراشي در امورات اصناف خواستار همكاري جدي و رفع مشكلات اصناف با توجه به روي كار آمدن مجموعه جديد و خوش فكر در شوراهاي شهر و شهرداري ها شد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان گفت: كردستان استاني خدماتي است و 68 درصد توليد ناخالصي استان در حوزه خدمات است و بايد نقش بازار در ايجاد درآمد و اقتصاد استان را پذيرا باشيم تا بتوانيم مسير حل مشكلات آنان را تسهيل نماييم.

اسراري تعامل بازار و شهرداري را لازم دانست و گفت: هر زماني كه شهرداري در كنار بازار بوده، رونق اقتصادي نمود عيني داشته است و ارتباط و تعامل با بازار و اصناف موجب حل مشكلات واحدهاي صنفي مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه اصناف كردستان از بهترين و پاك ترين اقشار جامعه هستند خاطر نشان ساخت، بازاريان كردستان هيچ وقت قانون گريز نبوده و هميشه مطيع قانون و مقرارت بوده و هستند و اين وظيفه را بر مسئولان سنگين تر مي نمايد تا گام هاي موثرتر و محكم تري درجهت رفاه اين عزيزان بردارند.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان اظهار داشت، اعتماد به بازار باعث رونق كسب و كار مي شود كه با اين اوصاف تمام اقشار جامعه منتفع خواهند شد.

اسراري در پايان از دغدغه ها و دل نگراني هاي اصناف درخصوص ساماندهي دستفروشان و ديگر موانع كسب و كار به مسئولان در جلسه اشاره نمود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار