رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران:

مقابله با هرگونه ناهنجاري اخلاقي در سواحل خزر

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران، از تشدید طرح نظارت و کنترل شهرک های ساحلی استان و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ عیسی شهابی اظهار کرد: در راستای کنترل و نظارت بر شهرک های ساحلی استان با هدف مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی و پیشگیری از وقوع جرم، این طرح به صورت همزمان در دو شهرک ساحلی خزر شهر و شهرک پردیسان در شهرستان های ساری و فریدونکنار  به مرحله اجرا درآمد.

وی یکی از وظایف عمده و ذاتی پلیس را پیشگیری از وقوع جرم و برقراری نظم وامنیت دانست.
شهابی تصریح کرد: نیروی انتظامی در طول نوار ساحلی و شهرک ها حضور فعال داشته و با هرگونه ناهنجاری ها برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اين مقام مسئول انتظامي با اشاره به اینکه شهرک های ساحلی که مسافران و گردشگران حضور دارند یکی از اماکن مهم گردشگری محسوب می شود، بر ضرورت حضور پلیس در این شهرک ها برای رفاه مسافران و  برقراری نظم، امنیت و آرامش در این اماکن تاکید کرد.

شهابی، یکی از مولفه های مهم برقراری نظم و امنیت در شهرک های ساحلی را تعامل و همکاری مسئولان شهرک ها با پلیس عنوان و تصریح کرد: پلیس همواره در جهت برقراری نظم و امنیت در این شهرک ها و طرح های سالم سازی دریا حضور مستمر خواهد داشت.

وی گفت: با هماهنگی فرماندهان انتظامی شهرستان های ساری و فریدو نکنار، طرح نظارت و کنترل شهرک های در دو شهرک ساحلی پردیسان و خزر شهر با حضور کارکنان انتظامی کلانتری و پاسگاه ها و پلیس های تخصصی اجرا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار