عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس، با بيان اينکه شکل‌گيري فراکسيون اعتدال، واکنش به اقداماتي است که از ناحيه جبهه پايداري در مجلس دنبال مي‌شود، گفت: ما به خاطر این نیت‌ها احساسی عمل نخواهیم کرد و به دنبال وکیل الدوله‌شدن نیستیم بلکه ما وکيل المله هستیم.

"کمال الدین پیرموذن" نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره شکل‌گیری "فراکسیون اعتدال" در مجلس اظهار داشت: فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت متشکل از نمایندگان مستقل، اصولگرا و حتي نمايندگاني است که گرايشات اصلاح‌طلبي دارند و  همواره بیانات مقام معظم رهبری، مبني بر اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط را مدنظر دارد.

وی در ادامه افزود: به لحاظ کمیت، فراکسیون اصولگرايان رهروان ولایت، اکثریت را شامل می‌شود و تأثیرگذار است، لذا همه ما علاقمندیم در این فراکسیون ادامه فعالیت‌های جمعی داخل پارلمان را از بُعد سیاسی و اجتماعی و مسائلی که نیاز به آراء دارد را پیگیر باشیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با تأکید بر اینکه ما به هیچ وجه علاقه‌مند نیستیم فراکسیون جدیدی شکل دهیم، اظهار داشت: شکل‌گیری فراکسیون اعتدال، واکنش به اقداماتي است که از ناحیه جبهه پایداری دنبال می‌شود، وگرنه استنباط من این است که عملا تشکيل فراکسیون اعتدال یا فراکسیون حامیان دولت به لحاظ تعداد اندک نمی‌تواند تأثیرگذار باشد و تشکیل این فراکسیون عملا نشدنی است.
 
وی تصریح کرد: تصمیم به شکل‌گیری فراکسیون اعتدال، حساسیت قاطبه مجلس خصوصا فراکسيون اصولگرايان رهروان ولایت، نسبت به برخي اقدامات را نشان مي‌دهد.

پیر‌موذن با تأکید بر اینکه نتیجه شکل‌گیری این فراکسیون به جاي آنکه کمک به دولت باشد، ضررش عاید دولت خواهد شد، گفت: ما به خاطر این نیت‌ها احساسی عمل نخواهیم کرد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فراکسیون ، اعتدال ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار