نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در یادداشتی به دلیل اظهارات اخیر برادر خود - نورالدین پیرموذن- که با حضور در یک رسانه معاند مطرح کرده است، عذرخواهی کرد.

عذرحواهی نماینده اردبیل از مردم به دلیل «اظهارات اخیر برادرش»به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در یادداشتی به دلیل اظهارات اخیر برادر خود - نورالدین پیرموذن- که با حضور در یک رسانه معاند مطرح کرده است، عذرخواهی کرد.

متن یادداشت کمال‌الدین پیرموذن به شرح زیر است.

به نام آفریدگار بخشاینده بخشایشگر 
با سلام و درود به ارواح پاک پیامبران و امامان معصوم و با ادای احترام به ارواح شهیدان و روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و با درود و احترام به رهبر فرزانه نظام و مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی.

لازم می‌دانم از طرف خویش و به نیابت از خاندان بزرگ پیرموذن، ضمن عذرخواهی از ملت رشید ایران، خاصه مقام معظم رهبری، تمامی انسان‌های آزاده انقلاب و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزیز، به این وسیله انزجار و بیزاری و دوری خاندان پیرموذن و خودم را از حضور دکتر نورالدین پیرموذن در یک کشور خاصم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با موضع‌گیری‌های نابخردانه و ملک و ملت فروشانه نابه جا را اعلام داشته و آن را به جد محکوم می‌نمایم.

درود و رضوان خداوندی بر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر ایران اسلامی، عزت رهبر و ملت بزرگ ایران مستدام.

کمال‌الدین پیرموذن - نماینده مردم خوب و حسینی شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی

گفتنه می‌شود، نورالدین پیرموذن نماینده دور هفتم مجلس از حوزه انتخابیه اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین اخیرا با حضور در یکی از رسانه‌های بیگانه وضعیت ایران بعد از انقلاب اسلامی با وضعیت ایران قبل از انقلاب مقایسه و مدعی شده است وضعیت قبل از انقلاب از وضعیت کنونی بهتر بوده است!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار