فيلم هاي "آسو"، "آلواتان"، "روياي شيرين"، "سبد گلي براي اتاق ريكاوري"، "سما در آتش"، "نيشتمان" و "همسنگار" در هفته دفاع مقدس از شبكه شما روي آنتن مي رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ فيلم "آسو" به كارگرداني جواد افشار و تهيه كنندگي بهرام قوي بنيه از توليدات مركز مهاباد است كه در آن سيدجواد طاهري، محسن افشار و حسين توشه بازي كردند.

 فيلم "آلواتان" به كارگرداني داوود بيدلي و تهيه كنندگي اسماعيل خضري در مركز مهاباد تهيه شده است. در اين فيلم اسماعيل خلج، جمشيد جهانزاده و محمود مقامي بازي كرده اند. اين فيلم شروع جنگ تحميلي را روايت مي‏كند كه ارتش عراق در مرز ايران موجب قتل‏عام خانواده‏اي مي ‏شود و تنها بازمانده اين خانواده مي‏خواهد از دشمن انتقام بگيرد .

فيلم "روياي شيرين" به كارگرداني محمدرضا رحماني و تهيه كنندگي سعيد سعدي در مركز كرمانشاه تهيه شده است. در اين فيلم علي اوسيوند، محمدمتين ارجاني و صبا قاسمي بازي مي كنند و داستان آن درباره عده اي است كه مشغول پاكسازي منطقه مين هستند؛ تا اين كه يكي از آنها به شهادت مي رسد .

 فيلم "سبد گلي براي اتاق ريكاوري" از توليدات مركز فارس است كه به كارگرداني محسن منشي زاده و تهيه كنندگي ناصر ريحان صفت تهيه شده است.

 فيلم "سما در آتش" ساخته فريدالدين نيكجو و تهيه كنندگي نعيم سخراوي از توليدات مركز خوزستان است و در آن نسرين مقانلو، راعد تميمي، منصور نواصري و... بازي مي كنند. داستان فيلم درباره جواني به نام بهزاد است كه به عنوان مسئول بخشي از طرح پاكسازي مين و تفحص پيكر شهدا در جنوب است و همسرش لعيا كه خود اصليتي جنوبي دارد، همراه اوست.

فيلم "نيشتمان" به كارگرداني و تهيه كنندگي فرهاد مسكوك ساخته شده و در آن هانا نامداري و مسعود يوسفي بازي مي كنند و داستان آن درباره دختر بچه اي است كه تمام خانواده اش را در بمباران از دست داده است.

فيلم "همسنگار" به كارگرداني احسان عبدي پور و تهيه كنندگي هومن كبيري از توليدات مركز بوشهر است كه در آن حميد بانمكي، حسين قفلي، مهتاب صداقت و... بازي مي كنند. داستان فيلم از محاصره شهرهاي آبادان و خرمشهر توسط نيروهاي عراقي شروع مي شود. ناخدا شريف كه در جزيره خارك زندگي مي‏ كند پس از اطلاع از وضع مردم آن منطقه لنج خود را در اختيار دو نفر از دوستان قديمي خود قرار مي‏ دهد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار