تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات واليبال انتخابی قهرمانی جهان توانست در سه ست متوالي تيم واليبال پاکستان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ست اول بازی والیبال ایران – پاکستان با نتیجه 25 بر 15 به نفع ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.
این بازی از ساعت 17 آغاز شد.

تیم ملی کشورمان با ترکیب شهرام محمودی، حمزه زرینی، عادل غلامی،‌ مهدی مهدوی، آرش کشاورزی، آرمین تشکری ، فرهاد ظریف در این بازی شرکت کرد.

داور اول بازی از اندونزی و داور دوم از بحرین قضاوت این دیدار را بر عهده گرفتند.

در ست اول ایران با سرویس های هدفمند دریافت حریف را دچار تزلزل کرد.

ولاسکو، سر مربی تیم ملی کشورمان در طول ست اول بازی بدون هیچ گونه صحبتی با شاگردان در جریان کار بازیکنانش قرار داشت و آنها هم به بهترین نحو توانستند در مقابل تیم  پاکستان تاکتیک خود را به نحو مطلوب به اجرا بگذارند.

گفتنی است، سالن والیبال فدراسیون امروز خیلی پر جمعیت نبود و حدود 200 نفر تماشاگر در سالن حضور داشتند 20 خانم هوادار  پاکستانی هم در سالن حضور پیدا کردند.

ست دوم بازی نیز از دقایقی پیش آغاز شد و ملی پوشان کشورمان با ترکیبی بدون تغییر در مسابقه حاضر شدند.

وقت استراحت فنی اول نیز با نتیجه 8 بر 6 به نفع ایران رقم خورد.

در ست دوم بازی، ولاسکو در پوئن 22 – 16 دست به 2 تعویض زد.

 امیر غفور و محمد طاهر مرادی به جای مهدوی و غلامی به میدان آمدند و در پوئن 23-17 فرهاد قائمی به جای حمزه زرینی در پست دریافت بازی کرد.

تیم پاکستان در این ست نسبت به ست نخست آماده تر و با شناخت بهتری ظاهر شد و با اختلاف پوئن کمی بازی را دنبال کرد اما ملی پوشان کشورمان اجازه امتیاز آوری به این تیم را نداده و این ست را با نتیجه 25 – 19 به پایان رساندند.

تيم واليبال کشورمان در ست سوم با ترکيب شهرام محمودي، مهدي مهدوي، عليرضا جديدي، آرش کشاورزي، آرمين تشکري و فرهاد ظريف به ميدان رفت. در اين ست ولاسکو دست به تغييرات و تعويض هايي زد تا عملکرد ديگر بازيکنان را نيز مورد ارزيابي قرار دهد.

تيم ملي کشورمان سرانجام در پايان اين ست با اختلاف پوئن بالا و با نتيجه 25 بر 13 حريف پاکستاني خود را شکست داد تا در نهايت با نتيجه سه بر صفر برنده اين ديدار باشد.

ملي پوشان کشورمان فردا ساعت 17 به مصاف تيم واليبال اندونزي خواهند رفت.

گفتنی است، در بازی نخست امروز بحرین به مصاف اندونزی رفت که در پایان نتیجه 3 بر صفر به نفع بحرین به دست آمد./مح

برچسب ها: jتکشری ، مربی ، ست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار