رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جشن های مردمی زیر سایه خورشید منتقل کننده سبک زندگی رضوی به مردم باشد، گفت: برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید همراه با تبیین فرهنگ رضوی، می تواند منتقل کننده سبک زندگی امام رضا(علیه السلام) به جهانیان باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،لاله افتخاری با اشاره به نقش این جشن ها در ترویج فرهنگ رضوی، اظهار کرد: قطعا برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید نقش به سزایی را در ترویج و تبیین فرهنگ رضوی در میان عامه مردم ایفا می کند.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حقیقت این جشن های مردمی بزرگداشت شعائر دینی است و برای برخی افراد که تاکنون مشرف به زیارت حرم مطهر رضوی نشده اند، حس و حال معنوی آن مکان را به وجود می آورند و این امکان را به آن ها می دهد تا بودن در کنار جوار امام رضا(علیه السلام) را حس کنند.

افتخاری با بیان اینکه برگزاری این سلسله جشن ها پیام های بسیاری را به همراه دارد، ابراز کرد: برگزاری جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در شهرها و استان های کشور می تواند منتقل کننده این پیام ها و آموزه های دینی برای مخاطب عام باشد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به تاثیر گذاری این جشن ها امیدواریم این برنامه های معنوی و مردمی همواره معارف ناب رضوی را بر ای مردم تبیین کند.

وی با اشاره به تاثیر گذاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید در بیداری اسلامی گفت: برگزاری این جشن ها بر بیداری اسلامی نیز تاثیر به سزایی می گذارد.

افتخاری افزود: برگزاری این سلسله جشن ها در عرصه بین المللی می تواند دیگر مردم را با معارف رضوی آشنا کرده و زمینه ساز هدایت آن ها به این سمت و سوی زندگی در قالب سیره ائمه به ویژه سیره رضوی باشد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در جریان برگزاری این جشن ها حال و هوایی معنوی ایجاد شود قطعا می تواند در آشنایی حقیقی آن ها به دین و مکتب اسلام موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید می تواند سبک زندگی رضوی را برای آحاد مردم تبیین کند، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جاری ساختن سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه، برگزاری این جشن ها می تواند تاثیرات خوبی در این راستا برجلی بگذارد.

افتخاری با بیان اینکه جشن های مردمی زیر سایه خورشید منتقل کننده سبک زندگی رضوی به مردم باشد، گفت: اگر برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید با فرهنگ رضوی همراه باشد می تواند منتقل کننده سبک زندگی امام رضا(علیه السلام) به جهانیان باشد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم خادمانی که به استان ها و کشور ها سفر می کنند دیدگاه هایی که در زندگی، روش و سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) و امام رضا(علیه السلام) وجود دارد را برای مردم به درستی تبیین کرده و آن ها را با پیام های این بزرگان بیش از پیش آشنا کند/س.

برچسب ها: ترویج ، تبیین ، فرهنگ ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.