با توجه به فشارهاي مادي كه بر روي دانشجويان است تمام تلاش خود را براي اعطاي وام دانشجويي در سال تحصيلي جديد انجام مي دهيم.

جعفر توفيقي سرپرست وزارت علوم تحقيقات و فناوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص وام هاي دانشجويان بايد بگويم كه اين بحث وام هاي دانشجويي كه بيشترين فشار را به دانشجويان شهريه پرداز مي‌آورد بايد كمتر شود.

وي افزود: در سال تحصيلي جديد تمام تلاش خود را براي تقويت هر چه بيشتر صندوق رفاه دانشجويي به منظور اعطاي وام به دانشجويان مي كنيم.

توفيقي در ادامه به بودجه سال 93 اشاره كرد و اظهار داشت: در بودجه سال 93 نيز تمام تلاش خود را براي تقويت هر چه بيشتر ميزان تسهيلات انجام مي دهيم تا دانشجويان بتوانند با امكانات بهتر و تسهيلات بهتر از گذشته به تحصيل بپردازد و مشكلي از لحاظ وام هاي دانشجويي نداشته باشند.
برچسب ها: وام ، دانشجویان ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد رازانی
۰۰:۲۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام
با توجه به این که به پایان ترم تحصیلی 92-93فاصله ای نمانده ولی وام مسکن به دانشجویان دانشکده فنی انقلاب اسلامی پرداخت نشده و خوابگاه آزاد نیز به دانشجویان فشار می آورد که مهلت تصفیه حساب به پایان رسیده و نسبت به اخراج کردن بعضی از دانشجویان از خوابگاه اقدام کرده است.
لطفا تا ترم تموم نشده و بقیه دانشجویان رو هم بیرون نکردن پیگیر این خبر شوید
با تشکر
آخرین اخبار