وزارت نیرو برای دریافت نظرهای مشورتی تمام صاحبنظران درخصوص احیای دریاچه ارومیه فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران این وزارتخانه با توجه به اقدام های برنامه ريزي شده و انجام شده پيشين در مورد درياچه اروميه، از تمام صاحبنظران درخواست کرد تا ازطريق ارسال طرح هاي پيشنهادي جديد و يا نظرهای مشورتي در مورد طرح هاي ارایه شده در سامانه هاي مذكور، دست اندرکاران این امر را یاری کنند.

در این فراخوان، از تمام صاحبنظران درخواست شده است نظرهای مشورتی خود را در راستای کمک به احیای دریاچه ارومیه حداكثر تا 25 اسفندماه امسال به پست الکترونیکی به نشانی URMIALAKE@MOE.GOV.IR ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی آذری
۱۷:۵۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
با سلام
بنده متاسفم که برای تصمیم گیری در مورد یکی از پیچیده ترین سیستم های جهان، از عموم نظرخواهی می شود!!این یک بحث بسیار پیچیده علمی است که متخصص باید نظر بدهد و نظرش براساس یک سلسله مطالعات وسیع صورت بپذیرد. بنده الان یک سال و نیم هست که با تیمی متشکل از اساتید ایران، کانادا و ژاپن روی این بحث مطالعه می نمایم. خروجی یک سال و نیم ما فقط یک پروپزال با عنوان "طرح جامع پشتیبان تصمیم گیری در مورد دریاچه ارومیه" است که یک ماه و نیمه بنده دنبال ده دقیقه وقت از مسولان برای ارائه خلاصه این طرح می باشم که هنوز موفق نشدم-اگر شما ارتباطی با این مسولان و یا کارگروه متشکله دارید به من این فرصت را بدهید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی خاکپور
۲۱:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
تنها راه حل دریاچه ارومیه طرح ماندگار من در وبلاک من است .
که انتقال آب از دریای خزر است . بدون تصفیه و بسیار کم هزینه و خیلی سریع و فوری قابل اجرا است . راه های دیگر پر هزینه و خسارت بار است .

و باید که از دریاچه ارومیه شروع کنند که اولویت و فوریت دارد وهم در کمتر از یکسال اجرایی می شود .
http://mkhakpour9.persianblog.ir
آخرین اخبار