فعالان عرصه هنر نياز مبرمي در جهت بيان نظراتشان به نهادي چون "خانه سينما" كه ريشه اصلي سينما است، دارند.

"سعيد سعدي" تهيه كننده سينما در خصوص بازگشايي "خانه سينما" و حذف روز ملي سينما از تقويم كشور به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: وجود "خانه سينما" لازمه فعاليت فعالان عرصه هنر است كه در اين حوزه زحمت مي‌كشند و اين بازگشايي تصميم درستي در جهت هم‌انديشي مجدد صنوف سينمايي است.



وي افزود: به طور حتم تمامي صنوف به يك مركزي در جهت بيان نظرات و مشكلاتشان احتياج دارند كه متأسفانه در اين مدت افراد محيطي را براي بيان نداشتند و اين خود باعث صدماتي به پيكره سينما شد كه اميدوارم با بازگشايي مجدد اين نهاد بار ديگر شاهد شكوفايي اين عرصه باشيم.

"سعدي" تصريح كرد: گردهمايي امروز و رسيدن به يك نتيجه واحد باعث حل مشكلات گذشته و تعامل افراد با افكار و نظرات مختلف را در پي خواهد داشت كه اين اتفاق ميمون و مباركي است تا بار ديگر تمامي صنوف با صفا و صميميت كنار هم جمع شوند و در جهت توسعه سينماي ايران گام بردارند.

وي در خصوص بازگشايي "خانه سينما" در روز ملي سينما اظهار داشت: امروز روز ملي سينما است و بازگشايي "خانه سينما" در اين روز اهميت اين روز را صد چندان مي‌كند.

"سعدي" در ادامه در مورد حذف "روز ملي سينما" از تقويم كشورمان خاطر نشان كرد: با حذف "روز ملي سينما" از تقويم كشورمان اچحاف بزرگي به صنعت سينما و فعالان عرصه هنر شده است چون سينما ابزاري براي انتقال فرهنگمان در داخل و خارج از كشور است و زبان گوياي يك نظام و ميهن است و حذف اين روز حركت خوشايندي نبوده است./ص

براي اطلاع از اخبار كامل "بازگشايي خانه سينما" اينجا را كليك كنيد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.