مدیر شعب بانک مسکن مازندران گفت: در استان مازندران برای 118 هزار واحد مسکن مهر تسهیلات پرداخت شده و قراردادی به ارزش 18 هزار و پانصد میلیارد ریال منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مهدی بلوچی در مراسم افتتاح باجه راه و شهرسازی بانک مسکن مازندران افزود: هدف از افتتاح این باجه تعامل بیشتر با مجموعه راه و شهرسازی،‌ خدمت‌رسانی و ارتقای رضایتمندی مشتریان و در نهایت دستیابی به اهداف بانک می‌باشد.

بلوچی تصریح کرد: این همکاری سند افتخاری برای بانک و وزارت راه و شهرسازی است و توقع ما از اداره کل راه و شهرسازی تمرکز منابع در بانک مسکن است تا در ارائه خدمات بیشتر از سوی بانک موفّق عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه وزارت راه و شهرسازی متولی اصلی طرح مسکن مهر است، خاطرنشان کرد: بانک مسکن با سابقه 75 ساله که به‌صورت تخصّصی و حرفه‌ای در بخش مسکن فعالیت می‌کند به تنهایی عهده‌دار انجام طرح مسکن مهر شده است.

مدیر شعب بانک مسکن مازندران افزود: در استان مازندران برای 118 هزار واحد مسکن مهر تسهیلات پرداخت شده و قراردادی به ارزش 18 هزار و 500 میلیارد ریال منعقد شده است.

وی با اعلام اینکه مدیریت شعب بانک مسکن مازندران رتبه نخست فروش اقساطی را در بخش مسکن مهر در کشور کسب کرد بر تداوم و گسترش تعامل و همکاری‌های متقابل تأکید کرد.

بلوچی در پایان یادآور شد: طرح مسکن مهر با همت و تلاش مضاعف تمام پرسنل بانک در تمامی سطوح در حال انجام است و امیدواریم تعامل و همکاری دو مجموعه در این زمینه بیش از پیش گسترش و تداوم یابد./س

برچسب ها: قرارداد ، مهر ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.