شهردار رودهن گفت: به روزرسانی و بهسازی محیط های فرهنگی و قدیمی و تاریخی شهر رودهن را در دستور کار خود دادیم و در این راستا مدرسه پروین اعتصامی(پانزده بهمن سابق) این شهر با بیش از 70سال قدمت تاریخی به موزه مردم شناسی رودهن تبدیل شده است.

محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شرق استان تهران گفت: شرق استان تهران از اهمیت ویژه ای برای مردم در پایتخت برخوردار است و این موضوع با ساخت و ساز غیرمجاز از مشکلات شهرهای شرق استان تهران تلقی می شودو مدیران استان باید در این رابطه تدابیری بیندیشندتا مشکلات این مناطق را برطرف کنند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:ما در برنامه های مطالعاتی خود اولین کاری که کردیم بحث فرصت های سرمایه گذاری شهر رودهن را آماده می کنیم و آن را تقدیم مردم و شهروندان رودهن خواهیم کرد.

شهردار رودهن با اشاره به وجود مدرسه ای با 70 سال سابقه در شهر رودهن اضافه کرد :به روزرسانی و بهسازی محیط های فرهنگی و قدیمی و تاریخی شهر رودهن را در دستور کار خود داریم مدرسه ای قدیمی با تاسیس در سال 1315با برخورداری از بالای نیم قرن قدمت تاریخی داریم که اکثر افراد مسن در شهر رودهن در این مدرسه تحصیل کرده اند.

محرمی در خاتمه اظهار داشت:به واسطه اینکه ساختمان این مدرسه فرسوده شده بود ما با مبلغ 500میلیون تومان در امر بهسازی و تکمیل این ساختمان اقدام کردیم و این ساختمان را به موزه مردم شناسی شهر رودهن تبدیل کردیم. و در آینده ایی نزدیک تجهیز می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.