10 موسسه آموزش عالی در تهران و شهرستان که دارای عملکرد مثبت در نقل و انتقال دانشجویان بودند معرفی شدند.

مجتبی بذر افشان، مدر کل امور دانش آموختگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: براساس درخواست موسسات غیر انتفاعی شهریه دانشجویان که در گذشته در نقل و انتقالی دانشجو در دانشگاه مقصد هم باید شهریه ثابت و متغیر را ارائه می داد هم اکنون شهریه ثابت دانشگاههای مبدا و دانشگاههای مقصد براساس درخواست تغییر یافته چنانچه در دانشگاههای مبدا شهریه ثابت و در دانشگاه مقصد شهریه متغیر دانشجویان باید ارائه دهد.

 وی در ادامه به عملکرد موسسات در خصوص عملکرد نقل و انتقال و مهمانی اشاره کرده اند و افزود: اگر موسسات به عنوان دانشگاه مبدا عملکرد خوبی نداشتند.

وی افزود: موسسات مازیار نور، مارمیک و موسسه مازندران و رشد دانش در سمنان مازاد بر ظرفیت پذیرش داشته اند و عملکرد خوبی را به عنوان موسسات مبدا ثبت کرده اند.

 بذر افشان تصریح کرد: دو موسسه غیر انتفاعی در تهران از جمله موسسه علم و فرهنگ و سوره نیز عملکرد خوبی داشته اند چنانچه موسسات ابرار سام، ارشاد، سپهر اصفهان و صدرا بیشترین متقاضی را برای ورود دانشجویان داشته اند.

وی اظهار داشت : در خصوص نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان خوب عمل کنند مکاتبه ای با سازمان سنجش و افزایش یا کاهش ظرفیت برای آنها در نظر گرفته می شود./ح

 
برچسب ها: موسسه ، آموزش ، وزارت علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار