تیم ملی بسکتبال روز دوشنبه 25 شهریور از طریق دوبی برای شرکت در تورنمنت ABA چین عازم این کشور می شود درحالی که سرپرست تیم اعزامی هم هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ساعت 10 شب روز دوشنبه 25 شهریور از طریق دوبی راهی چین می شود تا در تورنمنت ABA شهر گوانگ‌ژي شرکت کند.

درحالی که پیش از این بحث حضور تیم ملی در دو تورنمنت چین مطرح شده بود، مسئولان کمیته بین الملل فدراسیون تأکید کردند که تیم ایران از 27 شهریور تنها در تورنمنت ABA شرکت می کند اما این مسابقات در دو شهر چین برگزار می شود.

به گزارش سایتهای آسیایی بازیهای تیم ایران در شهر گوانگ‌ژي و با تیم های گوانگ‌ژي وی ژانگ، پیوریوت کانستر اکشن و ال جی استیکرز خواهد بود که برخی منابع از جایگزینی یک تیم کره ای دیگر به جای ال. جی خبر دادند.

در حالی که تیم ملی تا دو روز بعد به چین اعزام می شود هنوز مشخص نیست سر پرست تیم در مسابقات چه کسی خواهد بود.

حسن نوربخش سر پرست تیم های بزرگسالان با تأکید بر اینکه تیم اعزامی به این رقابت ها نام تیم "ب " را بر خود دارد از همراهی نکردن تیم ملی در مسابقات چین خبر داد.

گفتنی است برای این مسابقات 15 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند که ابتدا محمد یوسف وند به دلیل مصدومیت و پس از آن حامد آفاق از حضور در اردوها انصراف دادند.

به این ترتیب از بین سعید داور پناه، اصغر کار دوست، روزبه ارغوان، میثم میرزایی، محمد اوجاقی، امیر صدیقی، صالح فروتن، وحید دلیر زهان، محمد حسن زاده، علی اله وردی، بهنام یخچالی و سجاد مشایخی یک نفر پیش از سفر چین خط خواهد خود که به احتمال زیاد با توجه به سر باز بودند امیر صدیقی این بازیکن از لیست نهایی خط می خورد./مح


 

برچسب ها: حضور ، سایت ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار