رحيمي با بيان اينکه با متخلفان با قاطعيت برخورد خواهيم کرد گفت: ما به هيچ وجه دنبال پرونده سازي نسيتيم ولي در صورت مشاهده تخلف، مطابق قانون با متخلفين برخورد خواهيم کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، امين حسين رحيمي رئيس جديد ديوان محاسبات کشور امروز در مراسم معارفه خود با اشاره به اينکه طرح ثنا يکي از پايه‌هاي ديوان محاسبات است افزود: اگر از اين طرح بهره برداري شود انقلاب عظيمي در نظام حسابرسي به وجود مي‌آيد که از اين طريق ديگر فرارهاي نظارتي قابل انجام نيست.

وي خطاب به لاريجاني رئيس مجلس گفت: بنده در زمان دادرساني و رياست کنوني با پشتيباني نيروهاي حال حاضر ديوان به کار خود ادامه خواهم داد بنابراين مديران ديوان مستحکم به کار خود ادامه دهند.

رحيمي با بيان اينکه تمام تلاش ما در راستاي تحقق هدف بودجه خواهد بود گفت: به هيچ عنوان به دنبال پرونده سازي نيستيم زيرا اقدامات پيشگيرانه مهمترين عنصر ديوان محاسبات است.

دادستان سابق ديوان محاسبات با تاکيد بر اينکه ديوان نياز مبرم به همکاري دولت دارد گفت: آموزش مديران مالي نياز به همکاري دولت دارد و دولت مي‌تواند با استراتژي کنترل‌هاي داخلي از بسياري از تخلفات غير عمد جلوگيري کند.

وي ادامه داد: ديوان محاسبات به عنوان چشم بينا ملت هم عملکرد دولت قبل و هم عملکرد دولت کنوني را بررسي خواهد کرد و ازحقوق تضعيف شده بيت‌المال را بدون حاشيه سازي و با قطعيت و مطابق قانون حمايت خواهد کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دیوان ، محاسبه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار