جولی رابرتز 41 ساله حین تماشای برنامه تلویزیونی توسط یک عنکبوت سفید خانگی در منزل مسکونی اش در هول نورف انگلستان گزیده شده و پس از جراحی سه روز بستری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، براثر گزیدگی ایجاد شده توسط عنکبوت فانتی، در ابتدا بسیار ساده به نظر می رسید و هیچ تهدیدی جولی رابرتز را تهدید نمی کرد.

حین تماشای برنامه تلویزیونی بعد از نیم ساعت از زمان پخش می گذشت که فریاد مادر به دلیل ایجاد درد شدید در مچ پای چپ که به شکلی عجیب تغییر یافته بود اهل خانه را متعجب و وحشت زده کرد.

درست در محل گزیدگی تاولهایی به سرعت به وجود می آمدند و از بین می رفتند، درست مانند جوشیدن آب و بعد از دقایقی ناحیه مچ پا و اطراف آن بسیار متورم شد به طوری که جولیا قادر به حرکت کردن نبود. پس از انتقال وی به بیمارستان و معاینه پزشکان خبر از وارد شدن سم مهلک به سیستم دستگاه گردش خون قربانی به سرعت برای انجام عمل جراحی فرستاده شد.

وی پس از اولین عمل جراحی به منظور جلوگیری از انتشار سم در سیستم دستگاه گردش خون در این بیمارستان به مدت سه روز بستری شد که دوباره پزشکان و ماری شاهد همان حالت اولیه که به وجود آمدن تاول های بزرگ به اندازه یک توپ گلف و از بین رفتن و جایگزین شدن یکی پس از دیگری تاول ها که توام با درد شدید بود، شدند.

وی با صلاحدید پزشکان معالج برای درمان به بیمارستان مجهزتری فرستاده شد که نتیجه ای نگرفت و علائم و آثار آن پس از جراحی متعدد به همین شکل بود.

وی در گفتگو با خبرگزاری ها گفت: پسر 5 ساله اش عاشق حشرات است و مادرش بسیار نگران مایکل است و از همسرش خواست بعد از سم پاشی منزل مسکونی شان از کشته شدن این عنکبوت مطمئن شود.

این گزیدگی که در ابتدا یک نقطه کوچک بود طی چند روز اکنون به اندازه یک توپ گلف شده و ساق پا به موارد سرمازدگی شدید شباهت دارد.

به گزارش این خبرگزاری در انگلستان تنها 12 گونه عنکبوت وجود دارد که پس از گزیدگی محل آن دردناک است و پیشتر استنی تودانابینز به عنوان خطرناک ترین گونه از این بندپایان شناخته شده بود که با مشاهده گزیدگی توسط عنکبوت سفید و عوارض آن، موجب اثبات وجود نوع خطرناکتر دیگری نیز شد.

ساری رابرتز پس از گذشته سه هفته هنوز قادر به راه رفتن نیست و پزشکان با تجویز مسکن امید به بازگشت سلامتی ماری دارند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نیش ، حشرات ، کوچک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اميرحسين
۱۵:۵۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۲
واقعا چه عنكبوتي بوده كه اين بيچاره رو به اين حال و روز انداخته؟
آخرین اخبار