یک تهیه‌کننده سینمای ایران تاکید کرد: متاسفانه هنوز تولیدات آثار سینمایی و تلویزیونی در حوزه کودکان و نوجوانان به جایگاه واقعی خود نرسیده است و ضروری است که در این راستا اقدامات موثرتری دنبال شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان،‌ داریوش باباییان با بیان این‌که اصفهان جایگاه صد در صدی برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بوده و خواهد بود،‌ اظهار کرد: این جشنواره از اصفهان آغاز شده و باید در این شهر به صورت  پایدار بماند.

وی  افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی در حوزه فیلم کودک و نوجوان یکی از اصلی‌ترین روش‌های پایدار کردن این جشنواره در اصفهان است.

این تهیه کننده سینمای کودک  با اشاره به این که تنوع در تولیدات سینمایی خاص کودکان و نوجوانان یکی از اصول مهم این حوزه است،‌ اضافه کرد: اما آنچه مشاهده می‌شود عدم وجود تنوع موضوعی در ساخت فیلم و سریال برای کودکان است و بد نیست بدانیم که تا کنون فیلم سینمایی با موضوع کودکان و دفاع مقدس ساخته نشده است.  

وی استفاده از ظرفیت کودکان و نوجوانان برای ساخت فیلم‌های خاص این سنین را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان در حاشیه برگزاری جشنواره بیست و هفتم می‌تواند زمینه ارایه آثار بهتری را برای جشنواره بیست و هشتم ایجاد کند.
بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار