چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران امروز به صورت غیر علنی برگزار و طی آن نمایندگان شورای شهر تهران در شهرستانهای ری، شمیرانات و کمیسیون ماده 100 مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص جلسه غیر علنی شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز شورا نمایندگان شورای شهر تهران در شهرستانهای ری، شمیرانات و همچنین کمیسیون ماده 100 مشخص شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس در دستور اول ، انتخاب نمایندگان شورای اسلامی شهرستانهای تهران، مورد بررسی قرار گرفت و سپس رای گیری انجام شد که به موجب آن چمران، سروری و احمد مسجد جامعی به عنوان نمایندگان شورا  در شهرستانهای تهران انتخاب شدند.

تقی پور در ادامه اظهار داشت : همچنین بر اساس ماده 10 قانون شوراها نمایندگان شورای شهر تهران در شهرستانهای ری رای گیری شد و اعضای شورا ابوالفضل قناعتی، علیرضا دبیر و محسن پیر هادی را برای نمایندگی شورای شهر تهران در شهرستان ری انتخاب کردند.

وی افزود: انتخاب نمایندگان شورای شهر تهران در شهرستان شمیرانات نیز از دیگر مصوبات امروز شورا بود که بر اساس آن معصومه آباد، مرتضی طلایی و رحمت الله حافظی برای نمایندگی شورای شهر تهران در شهرستان شمیرانات انتخاب شدند.

تقی پور ادامه داد: این نمایندگان در شورای شهرستان ها شرکت خواهند کرد و سپس به همین ترتیب شورای شهرستانها نفراتی را به عنوان نمایندگان خود برای عضویت در شورای عالی استانها انتخاب خواهند کرد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، شورای عالی استانها، همپای دولت می توانند در تهیه لوایح در حوزه مدیریت شهری به مجلس اقدام کنند.

تقی پور با اشاره به انتخاب نمایندگان ده گانه شورای شهر در کمیسیون ماده 100 اظهار داشت: بحث دیگری که در جلسه امروز شورا مطرح شد بحث تعیین نمایندگان شورا در کمیسیون ماده 100 بود که این کمیسیون بحث رسیدگی به تخلفات عمرانی و تخلف از پروانه های  ساخت و نیز ساخت و سازهای غیر مجاز و نظارت بر این امور است که امروز ابتدا طرح دو فوریتی آن توسط اعضا تصویب و سپس 10 نفر از اعضا شامل دوستی، دنیا مالی، کاشانی، سالاری، تندگویان، اقبال شاکری، پیرهادی و قناعتی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در شعبات ده گانه کمیسیون ماده 100 انتخاب شدند. /
برچسب ها: نماینده ، شورا ، ری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار