برگزاری همایش های سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید است که همه واحدهای دانشگاه آزاد شامل می شود.

دکتر مومنی بالله معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد سلامی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: همایش های سبک زندگی اسلامی از مهر ماه و هر ما در 2 استان برگزار می شود و امیدواریم نتایج آن بتواند در جامعه شهری توسعه پیدا کند و ما قطعا بیشتر به این توجه خواهیم کرد و در سایر واحدها هم در سطح خودشان برای جامعه مخاطبان چه دانشجو و چه اساتید برنامه ای خواهیم داشت که البته مخاطب جامعه شهری هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد در سرتا سر کشور بالغ بر 400 هزار واحداست.

وی افزود: درهر استان از متصدیان این می خواهیم تا از اساتید و صاحب نظران در این زمینه استفاده کنند تا بتوانیم جامعه اطراف را از این امر مهم که توسط مقام معظم رهبری هم طرح موضوع شده است با خبر کنیم.

مومن با بیا این مطالب گفت: همزمان با این اقدامات نقشه جامع فرهنگی دانشگاهی را یک رویکرد دو سويه در دستور کار قرار داده ایم به طوری که نیازها را از واحد ها گرفته و بعد از تبدیل منابع به ارزش آنها در دانشگاه پیاده می کنیم و امید داریم بعد از ارائه نقشه جامع فرهنگی یک تحول را در دانشگاه مشاهده کنیم که همین اتفاقات از برکات وجود مدیریت جدید دانشگاه آزاد است./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار