نیروی دریایی سوریه اعلام کرد برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی در آماده باش کامل به سر می برد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم ؛ به رغم این که سوریه موافقت خود را با عضویت در معاهده منع تولید و گسترش تسلیحات شیمیایی اعلام کرد و شبح حمله آمریکا به سوریه دور شده است نیروی دریایی این کشور اعلام کرد برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی همچنان در آماده باش کامل به سر می برد.
شیرین العلی خبرنگار شبکه روسیا الیوم در سوریه گفت: به رغم این که برخی معتقدند احتمال حمله نظامی به سوریه کاهش یافته است و برخی دیگر معتقدند این احتمال به علت موافقت دمشق با عضویت در سازمان ممنوعیت تولید و گسترش تسلیحات شیمیایی به طور کلی از بین رفته است ، نیروی دریایی سوریه همچنان در حال آماده باش کامل قرار دارد.

در ادامه گزارش سخنان یکی از مقامات نظامی نیروی دریایی سوریه منتشر شد که گفت نیروی دریایی سوریه آماده مقابله با هرگونه حمله نظامی خارجی است و واکنش ما بسیار دردناک خواهد بود.

در ادامه گزارش آمده است نیروی دریایی سوریه تجربه جنگ های مختلف را در کارنامه خود دارد وامروز نیز تلاش می کند روحیه عالی خود را به رغم افزایش تهدید نظامی و سیاسی آمریکا حفظ کند.

در ادامه اظهارات یکی دیگر از فرماندهان بلندپایه نیروی دریایی سوریه پخش شد که گفت: نیروی دریایی سوریه در آمادگی کامل قرار دارد ما بیست و چهارساعته در اوج آمادگی قرار داریم. ما قادریم با هرگونه موشک ، جنگنده و ناوگان نظامی دریایی که وارد آب های منطقه ای ( سرزمینی ) سوریه شود مقابله کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار