کتاب «بالابلندان» زندگينامه و خاطراتى است از سرداران شهيد معلم؛ سيد على رضا قوام، على يغمايى، مهدى جعفريان، هادى شهابيان و يوسف براهنى فر كه با نثرى پيراسته توسط حميدرضا بى تقصير به رشته نگارش درآمده است.

به گزارش خبرنگار گروه ويژه‌نامه دفاع مقدس باشگاه خبرنگاران، کتاب «بالابلندان» زندگينامه و خاطراتى است از سرداران شهيد معلم؛ سيد على رضا قوام، على يغمايى، مهدى جعفريان، هادى شهابيان و يوسف براهنى فر كه با نثرى پيراسته توسط حميدرضا بى تقصير به رشته نگارش درآمده است.

معرفی کتاب

كتاب بالا بلندان نوشته حمیدرضا بی تقصیر كه با دقت و ظرافت خاصی، سعی كرده ابعاد زندگی 5 سردار شهید معلم را معرفی كند.

البته با توجه به مجموعه خاطراتی كه در اختیار وی بوده است كه از بین این خاطرات خاطراتی استخراج كند كه هر كدام حاوی یك نكته  ارزشی است.

شهدایی كه در این كتاب به آنها پرداخته شده است:

سردار شهید سید علیرضا قوام ، سردار شهید مهدی جعفریان ، سردارشهید علی یغمایی،سردار شهید هادی شهابیان ،سردار شهید یوسف براهنی فر.

بی تقصیر خاطراتی از دوران كودكی، نوجوانی، دوران انقلاب و دفاع مقدس از این 5 سردار به صورت یك سیر منطقی در آورده كه اگر به هر كدام ازاین خاطرات دقت كنیم می‌توانیم یك نكته ارزشی را استخراج نماییم. مثل ولایت مداری، احترام به پدر و مادر، تقید و تعبد به باورهای دینی كمك به محرومین كه در این مسیر شب و روز از امكانات شخصی خودشان دریغ نداشتند، اهتمام به امر آموزش وپرورش و تربیت نیروهای كارآمد برای آینده انقلاب و از همه مهمتر خلوص این عزیزان است كه به وضوح می‌شود استخراج كرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کتاب ، دفاع ، مقدس ، بالا ، بلندان ، شهدای ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار